Regulamin:

  1. Postanowienie ogólne:
    • Sprzedającym jest:
      SztukaElla
      Eliza Głowacka
      ul. Warszawska 7
      55-050 Sobótka
      NIP: 898-184-84-25
      REGON: 022284641
      email: sztukaella@gmail.com
      tel: 608-050-119
    • Kupującym jest użytkownik strony www.sztukaella.pl
  2. Zamówienia:
    • Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
    • Czas realizacji zamówienia zależy przede wszystkim od rodzaju zamawianego produktu. Jeżeli jest to produkt gotowy to czas realizacji wynosi od 3 do 5 dni roboczych i liczony jest od momentu wpływu środków na rachunek bankowy Sprzedającego.
    • Natomiast przedmioty wykonywane na indywidualne zamówienie, dostarczane są w terminie ustalonym z Kupującym, ale nie dłuższym niż 21 dni. Wszystko zależy od ilości realizowanych zamówień.
  3. Formy płatności:
    • Płatność przelewem – na nr rachunku bankowego 84 1020 5138 0000 9702 0164 6165
    • Płatność przy odbiorze - umożliwia natychmiastową realizację zamówienia. Należy jednak pamiętać, iż jest ona obciążona dodatkowymi kosztami dostawy.
  4. Forma dostawy:
    • Zamówione towary dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub na życzenie Kupującego przesyłką Kurierską (po indywidualnym uzgodnieniu).
    • Dla zamówień przesyłanych za pomocą Poczty Polskiej:
      • Przesyłka priorytetowa zazwyczaj dostarczana jest w ciągu 2 dni roboczych.
      • Przesyłka ekonomiczna w terminie od 3 do 5 dni roboczych.
  5. Koszt dostawy:
    • Zależny jest od wagi i rodzaju zamawianych produktów, wybranej formy płatności, oraz rodzaju przesyłki: priorytetowa, czy ekonomiczna, rzeczy szklane objęte dodatkowym ubezpieczeniem na wypadek stłuczenia.
    • Możliwy jest również odbiór osobisty po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym bądź emailowym, pod adresem: ul. Warszawska 7, 55-050 Sobótka
  6. Dostępność produktów:
    • Część towarów jest dostępna od ręki, część wykonywana jest na zamówienie. Stosowne informacje umieszczone są w opisie produktu oraz na stronie głównej sklepu. Jeżeli mają Państwo jakieś wątpliwości prosimy skorzystać z formularza kontaktowego.
  7. Prawa autorskie:
    • Wszystkie prace są objęte prawem autorskim.
  8. Kontakt:
    • Za pomocą formularza kontaktowego, poczty internetowej, komunikatora lub telefoniczny.
    • Odpowiedzi na zapytania wysyłamy następnego dnia roboczego, jeżeli firma w tym dniu pracuje (czas pracy firmy oraz bieżące informacje na temat działalności firmy znajdziecie Państwo w dziale Newsy).
    • Wiadomości wysyłane z zapytaniem prosimy podpisywać imieniem i nazwiskiem.
  9. Reklamacje:
    • Przed odebraniem przesyłki sprawdź czy nie uległa ona uszkodzenia podczas transportu. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się ze Sprzedającym pod numerem telefonu: 608-050-119
    • Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady techniczne związane ze złym wykonaniem jakościowym produktu lub jest niezgodny z opisem, należy pamiętać o tym, że może istnieć nieznaczna różnica kolorów w zamawianych produktach( różnorodność monitorów), prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
      • Prześlij produkt, który chcesz zareklamować, na adres Sprzedającego, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowo powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer rachunku bankowego, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
      • Reklamowany produkt należy odesłać na adres:
        SztukaElla Eliza Głowacka
        ul. Warszawska 7
        55-050 Sobótka
      • W ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej poinformujemy Państwa drogą telefoniczną lub e-mailową o wyniki postępowania reklamacyjnego.
      • Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia uznania reklamacji, odeślemy do Państwa naprawiony produkt, lub nowy produkt, bądź zwrócimy gotówkę na podany przez Państwa numer rachunku.
      • Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, prześlemy do Państwa szczegółowe uzasadnienie decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
    • W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: 608-050-119, lub adresem e-mailowym: sztukaella@gmail.com Pomożemy szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
  10. Zwrot produktów:
    • Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego produktu, maja Państwo prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu nie związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Klient może odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny jedynie w następujących przypadkach:
      • Produkty nie były wykonane na zamówienie
      • Produkty nie były używane i nie zostały w żaden sposób uszkodzone
      • Klient dostarczy produkty do siedziby firmy na własny koszt
    • Odstąpienie od umowy jest dokonane w formie pisemnej i jest dostarczone do siedziby firmy SztukaElla w wyżej wymienionym terminie listownie lub drogą emailową.
    • Jeżeli projekt, zamówienie zostało wykonane na indywidualne zlecenie Klienta i przez niego zaakceptowane, nie podlega możliwości zwrotu zamówionego produktu, jak również rezygnacji z niego.
  11. Dokonywanie zwrotu produktu:
    • Odeślij zamówiony produkt na adres:
      SztukaElla Eliza Głowacka
      ul. Warszawska 7
      55-050 Sobótka
    • Dołącz do przesyłki oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, jak również numer konta, na który zostanie przekazany zwrot pieniędzy, oraz datę i podpis.
    • W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
    • Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Państwa adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych, od momentu przesłania do Państwa informacji, zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
    • Jeśli jednak Państwa zwrot produktu zostanie odrzucony, przekażemy Państwu na wskazany adres email informację o nie przyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
  12. Warunki jakie trzeba spełnić by zamówienie zostało zrealizowane:
    • zarejestrowanie się w sklepie i zaakceptowanie regulaminu
    • prawidłowe wypełnienie formularza zamówień, podanie danych do wysyłki
    • wypełnienie wszystkich dodatkowych formularzy, niezbędnych do prawidłowego wykonania zlecenia na: zaproszenia, zawiadomienia, winietki, pewne szczegóły uzgadniane są dodatkowo jeszcze drogą e-mailową lub telefoniczną
  13. Warunki zamawiania „zaproszeń”:
    • Zaproszenia wykonywane są od ilości 25 sztuk, wtedy również w cenę wliczone jest ułożenie tekstu.
    • Mniejsze ilości ustalone muszą być indywidualnie. W związku z tym prosimy, aby dla bezpieczeństwa zamawiać o kilka sztuk więc (z pustymi miejscami zostawionymi do indywidualnego wypełnienia nazwisk).
    • Kolejne domówienie tych samych zaproszeń możliwe będzie tylko wtedy, gdy ich minimalna liczba wyniesie 10 sztuk, a ponowne ułożenie tekstu to koszt 20 zł.
    • Prosimy więc o dokładne i przemyślane składanie zamówień.
  14. Ceny towarów:
    • Ceny towarów uwidocznione na stronie Sklepu internetowego podawane są w złotych polskich i są cenami brutto, są to ceny wiążące w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Ceny produktów nie uwzględniają kosztów dostawy.
    • Cena towaru uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
    • Koszty dostawy uzależnione są od wagi i rodzaju produktu, oraz rodzaju wybranej przesyłki.
  15. Wpłaty za zamówienie:
    • Wpłaty za zamówione towary „dostępne od ręki” należy dokonać w terminie 7 dni od złożenia zamówienia. W przypadku braku wpłaty na konto, po tym terminie, zamówienie zostanie anulowane.
    • Wszystkie zamówienia, wykonywane na indywidualne życzenie Klienta, będą realizowane dopiero po wpływie na rachunek bankowy Sprzedającego.
  16. Moment zawarcia umowy sprzedaży:
    • Momentem zawarcia umowy sprzedaży jest przesłanie przez Sklep internetowy informacji o przyjęciu zamówienia do realizacji na adres e-mail Klienta z podaniem wszystkich istotnych składników zamówienia.
  17. Zmiana regulaminu:
    • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian postanowień niniejszego Regulaminu.
    • Zmiany obowiązują od momentu ich publikacji na stronie internetowej ze wskazaniem daty obowiązywania zmian.
    • Zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji.
  18. Poszanowanie prywatności Klienta:
    • Dane osobowe wprowadzone podczas rejestracji i dokonywanie zamówienia w sklepie, są bezpiecznie przechowywane i wykorzystywane wyłącznie dla potrzeb firmy SztukaElla, Eliza Głowacka, zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29. 08. 1997 r. (Dz. U. Nr 101 poz. 926 z 2002 r. – tekst jednolity) i nie będą udostępniane innym podmiotom.
    • Twoje dane przetwarzane są wyłącznie, aby:
      • dostarczyć zamówione przez Państwa produkty
      • powiadomić Państwa o nowych produktach
      • umożliwić Państwu dostęp do obszarów sklepu zastrzeżonych wyłącznie dla naszych Klientów ( dot. zarejestrowanych Klientów)
    • Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich zmiany bądź żądania usunięcia z naszej bazy.